1 keer per week doen we met heel de kleuterschool een klasdoorbrekende activiteit.
Juf Katelijn en juf Kim hebben al eens poppenkast gespeeld, Juf Els en juf Renild deden een tik tak voorstelling en deze keer mochten we genieten van een relaxatiemomentje bij juf Sanne. K0 en K2 werden samen gezet en K1 en K3 omdat anders de groep te groot was. 1 groepje deed de relaxatieoefeningen bij juf Sanne in de bewegingsklas en de andere groep deed de bewegingen van Biba en Louba achterna in de kleine turnzaal samen met de eigen klasjuffen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten