Oh kijk wat staat er nu in onze klas?
Een (kerst)boom!!! Even voelen ... ai de naaldjes prikken!!!
Kerstbomen versieren met magneten op ons magneetbord
Naaldjes los maken van de takjes
Handjes beschilderen en afdrukken op een groene boom voor onze nieuwjaarsbrief.
Jules heeft allemaal spulletjes bij om onze boom mee te versieren ...
Kerstboom versieren a.h.v. liedje "Kerstmis vieren, boom versieren, kerstbal (slinger, ster, lichtjes, piek) hier, kerstbal daar maar we zijn nog lang niet klaar (kijk, nu is onze kerstboom klaar!)."
Onze kerstboom voor op onze nieuwjaarsbrief versieren.
Naaldjes met borstel in de kerstbomen vegen
Kleine kerstballen (magneten) in de kleine kerstbomen kleven en de grote kerstballen in de grote kerstbomen
Versieren van kerstbomen door in elk vakje 1 pomponnetje te leggen.
Verder werken aan onze nieuwjaarsbrief voor mama en papa. Schilderen met borstel en glitterverf.
Poppenkast gespeeld door juf Kim en juf Katelijn
Versieren van kleine kerstbomen
Versieren van kerstbomen door in elk vakje 1 pomponnetje te leggen maar nu met een lepel of pincet
Balletjes maken en kerstboom in de gang versieren.
Kleine kerstballen hangen in de sterrenboom
Onze nieuwjaarsbrief afwerken: hartjes op ons handje kleven.
Ballen (magneten) kleven in de kerstboom, kijk goed naar de kleur van de ballen.
Ballen, kerstbomen versieren met kleine spulletjes
Kerstkaartjes maken voor de gevangen in Wortel
Pomponnetjes door de gaatjes steken maar goed kijken naar de kleur rond het gaatje!
Spel: bij wie zit de grote kerstbal verstopt?
Hier het resultaat van onze nieuwjaarsbrief!!!
Spel met kleurendobbelsteen: kleef de juiste bal in je kerstboom.
Spel met dobbelsteen: hang evenveel ballen in je kerstboom.
Zingen voor juf Renild haar verjaardag en natuurlijk haar ook verrassen met ons cadeautje: vlaggetjes met onze symbooltjes op.
Parels rijgen: slingers maken voor in de kerstboom in de gang.
Op de laatste dag voor de vakantie hebben we samen de versiering uit onze kerstboom gehaald en gesorteerd in het juiste bakje.
Omdat Alexine, Sterre, Suzanne en Leonor na de vakantie door schuiven naar K1 hebben we ze allemaal nog een handje, kusje of knuffel gegeven!
Veel plezier in K1 meisjes, we gaan jullie missen!!!
En veel succes met het opzeggen/zingen van jullie nieuwjaarsbrief!!!!
Hier hebben we natuurlijk ook veel op geoefend maar spijtig genoeg geen foto's van.
Allemaal een leuke vakantie en fijne feestdagen!!!