Op een maandag morgen kwamen we de klas binnen en wat zagen we daar?
Jules in zijn zomeroutfit die een ijsje aan het eten was en hij had ook zijn koffertje bij.
Wat zou daar in zitten?
Even samen kijken ...
Wauw, allemaal hoedjes, petjes en zonnebrillen.
Spelen met plastieken ijsjes, oh wat vonden we dit leuk en riepen in koor
"Ijsjes, te koop, ijsjes te koop, ..."
Ook van de playfoam maakten we lekkere ijsjes.
Spelen met de hoedjes, petjes en zonnebrillen van in Jules zijn koffertje.
Beschilderen van kartonnen bord: de zon
Mmm, lekkere ijsjes maken van plasticine
Stralen kleven rond de zon
Spelen op het magneetbord: geef de zon stralen.
Kijk, met het kinetisch zand kunnen we ook ijsjes maken.
Met een belletje erbij, zijn we precies echt de ijsjesboer ...
Worstjes rollen van plasticine: stralen voor de zon
Spelen met schelpen in het kinetisch zand
Spelen met wasknijpers: stralen voor de zon
Spelen met grote schelpen in de zandbak
Ijsblokjes sorteren in het juiste potje
Geen opmerkingen:
Een reactie posten