Oh kijk, waar zit Jules nu in? In een zwembad met zijn zwembroek en zwembandjes aan en een duikbril op. Onze kleuters zeiden "Oei,maar er zit nog geen water in!" Ik vertelde hun dat het eigenlijk ook voor hen was om in te spelen dus dat we er geen echt water in konden doen want anders werden hun kleren nat dus besloten we om er blauwe ballen van onze ballenbad in te doen en dit was dan het water.








Spelen in de waterbak









Spelen met water, zand en grote schelpen in de zandbak
Buiten spelen met water, gieters, spuitflesjes en eendjes


Op vrijdag kregen we weer een verrassing van de ouderraad.
Dit keer was het een heel lekker waterijsje!!!! Nog eens dankjewel!!!


Samen op zoek naar de blauwe ballen ...
En dan samen met Jules zwemmen maar ...
Spelen in de waterbak
Op maandag kregen we een ijsje van de ijskar!!!
Mmmm, dit was wel heel lekker!!! Dankjewel ouderraad!!!
Mmmm, dit was wel heel lekker!!! Dankjewel ouderraad!!!
Op een morgen lagen er ook diertjes in ons zwembad.
Samen eens kijken welke diertjes er in het water leven ...
Versieren van schelpen en waterdieren
Spelen met waterdiertjes, schepjes en potjes in de watertafel
Oh, wat hebben we genoten van onze waterspel voormiddag in ons badpak, bikini of zwembroek.
We hadden die dag wel dolle pret!!!! Kijk maar ...
Samen liedje zingen "4 kleine visjes die wilden naar de zee, ..."
Sorteren van waterdieren per kleur
Vis versieren met worstjes en bolletjes van plasticine
Spelen met waterdieren, potjes en netjes in de watertafel
Buiten spelen met water, gieters, spuitflesjes en eendjes
Aanbod van wasknijpers: kijk goed naar de kleur en maak de poten van de krabben en octopussen.
Aanbod van wasknijpers met gekleurde staart op: geef elke vis de juiste staart.
Dit keer was het een heel lekker waterijsje!!!! Nog eens dankjewel!!!
Omdat het bijna vakantie was, mochten wij ons speelgoed wassen in waterbak.
We namen op dinsdag afscheid van juf Sanne en wensen haar veel succes in haar nieuwe scholen!!!
Daarna kreeg ik van onze kleuters ook zeer leuke cadeautjes!!! Daar was ik zeer blij mee!!!
Dankjewel lieve ouders en vriendjes!!! Allemaal een fijne vakantie he!!!
Tot in september!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten