Op 4 oktober mochten onze kleuters verkleed in een dier naar school komen.
Wat zagen onze vriendjes er beestig leuk uit!!! Kijk maar ...
Ze genoten er van om per soort dier te dansen op dierenliedjes van Kaatje en zo konden ze zich tonen aan de andere kinderen.
Jules zag dat al onze vriendjes verkleed waren en wou zich dus ook graag verkleden.
We zochten voor hem een mooi kikkerpakje uit uit onze koffer!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten