Op woensdag 16 oktober reden we met de bus naar Wortel kolonie om daar samen te genieten van een mooie herfstwandeling!
Eikels, blaadjes, takjes zoeken om mee naar onze klas te nemen.
Oh kijk, een regenworm!!!
Juf Renild kan fuiten op een napje van de eikel!
Warre heeft een stukje schors van de boom gevonden!
Even een klasfoto nemen...
"Kijk juf, ik rijd op een paardje!"
Even rusten op de bank en lekker smullen van ons stuk fruit of koek.
En daarna weer volop ravotten in de wind en in het bos.
En we mochten zelfs met onze laarzen aan door de plassen lopen.
Oh, wat was dit een leuke voormiddag!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten