Op woensdag 2 oktober was het dierendag bij ons op school.
Alle kinderen mochten een dier, knuffeldier of foto van hun dier mee naar school brengen.
Samen gaan kijken naar de diertjes in de refter!
Na de speeltijd kwamen er ook nog dieren met hun baasje op bezoek!
Kijken naar de knuffeldieren of foto's die onze vriendjes hadden mee gebracht.
Wauw, Jules heeft ook knuffelhondjes mee gebracht waarmee we in onze huishoek mogen spelen.
Oh, wat was dit een beestig leuke dag!!!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten