Op vrijdag 20 september was het strapdag! Alle kinderen en leerkrachten werden uitgedaagd om die dag te voet of met de fiets naar school te komen. Iedereen die te voet of met de fiets naar school gekomen zijn (ook de (groot)ouders!), kregen een stempeltje "Ik strap" aan de poort.

Samen met alle kleuters begonnen we de dag met een dansje op het "straplied".
En later op de dag kregen alle kinderen met een stempel een beloning: een lekkere appel!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten