Op maandag 9 september kwamen we de klas binnen en wat zagen we daar?
Jules had een kroon op met zijn kenteken!
Zo één willen onze kleuters ook wel maken. Eerst eens zien of ze hun eigen kenteken herkennen!
Ja hoor, dat ging heel goed!!!
Kroon maken: stempelen met sponsen
Eigen kenteken zoeken en kleven op kroon.
En kijk, hier de resultaten van onze kronen ...
Mooi he!!!
Vlaggetje stempelen voor Alexine want die is vrijdag jarig in onze klas!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten