Er zijn 6 nieuwe kleuters gestart die voor het eerst naar school kwamen!
Welkom Pien, Fhébe, Warre, Neal, Anna en Iara!!!
En 5 kleuters die het al gewoon zijn in K0!
Suzanne, Leonor, Rodey, Sterre en Alexine, fijn dat jullie weer in K0 zijn!!!
Alle kleuters hebben het de eerste schooldag al echt naar hun zin in onze klas, kijk maar ...
Lekker buiten spelen in het zonnetje!!!
De tweede schooldag ...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten