woensdag 18 september 2019

Dag van de sportclub

Op woensdag 18 september was het "dag van de sportclub".  Wally had deze dag ook zijn sportkleren aan en vroeg of wij met hem even ochtendgymnastiek wilden doen.
Oh natuurlijk!!!








Nadien maakten we met K1 een wandeling.  Als de kleuters het belletje hoorden, moesten ze even stoppen en een kaartje uit het tasje van Anna nemen.  Op dit kaartje stond Jules die een beweging deed die de kleuters mochten nadoen.  Ook Wally ging met ons mee!
 















































Daarna hebben we de hele tijd nog wat buiten gesport!
Oh, wat was dit een leuke en sportieve voormiddag!






















Geen opmerkingen:

Een reactie posten